Главная Вопросы ГАИ
Новости Полезное
Авто-базар Закон
Новые авто Каталог предприятий
Автосалоны
Обучение ПДД Тест-драйв
RSS-новости RSS-вопросы ГАИ
   

Новости
Главная / Новости

[28-02-2023]

Види гальмівних дисків і коли їх нарешті міняти



 

Усі знають, що колодки треба міняти регулярно, але часто забувають про диски. Адже це не менш важливий компонент сучасних (дискових) гальм. Хоча тримаються вони довше, ніж колодки, їхній ресурс обмежений і замінити деталь треба до того, як почнуться проблеми. Ми розповімо вам, на що звертати увагу, щоб не міняти диски екстрено з переплатою, а замовити за нормальною ціною на Avto.pro.

p4yKAkUWnbGRahQo04hNUn0g9hRITn51u5k9_adl7l-
jzqPMmyF6zd0vkbs6iHBufLOV69EMNHbDCjh8n2oeNMEmUPyzgSm
n3zqCtMtQVEp5Ec0gfAx5rJonJm8IOJnNMvsGf2tAdcMJlg4vVvwzKu
E

З чого ж зроблено наші диски

Щоб розібратися з терміном експлуатації дисків, спершу дайте відповідь на запитання: з чого вони складаються? Тут можливі варіанти, а різниця у матеріалі забезпечує різницю у ресурсі.

  • Чавунні диски – з легованого чавуну. Це найчастіший варіант. Чавун може бути більш-менш якісний, з антикорозійними добавками або без них. Поверхня таких дисків зазвичай покрита фарбою, що також протистоїть корозії. Але ці заходи працюють тимчасово – рано чи пізно чавунний диск почне іржавіти.
  • Вуглекерамічні диски — ще недавно ними користувалися тільки на автоперегонах, а тепер це вже масовий продукт, доступний кожному. Диски складаються не з вугілля та кераміки (хто б міг подумати), а з вуглецевих волокон та фенолів. Вони дуже легкі та стійкі до морозів, а ще служать набагато довше за чавунні.

Окрім матеріалу, має значення конструкція дисків. Вона також буває різна. Найпростіші — суцільні, що використовуються на задній осі. На передній зазвичай ставлять вентильовані — із двох дисків із вентканалами між ними. Рідше зустрічаються збірні диски — з ротора та маточини. Такий диск не обов'язково міняти повністю, можна замінити лише зношену роторну частину. Щоправда, для початку треба вкластися в новий виріб — збірні диски коштують мінімум удвічі дорожче за вентильовані. Але найдорожчі і при цьому швидко виходять з ладу перфоровані диски. Їх зазвичай використовують у автоспорті, де ефективність гальмування критична.

fgNdWoX-
mFyE48eros5FVpBHZnemcrnTGnj7LGgPwjermXbM053YehZk69Gbx
xF0sXLp2Rr-B2CgyrFQD8aqblDGVkHkbhbPRoXyhbpsHNcRZA2S-
04cxSTZw9pJDYct6EWs8sz6CP5X-lirnz--sq8

Як дізнатися, що настав час змін

Яким би не був ваш диск, настане час, коли його роторна частина стане критично тонкою і може навіть зламатися. Не чекайте цього моменту, звертайте увагу на головну ознаку зношування — так зване биття при гальмуванні. Якщо конкретно, педаль гальма дає віддачу вам в ногу в той момент, коли ви тиснете на неї. А кермо водночас починає вібрувати. Саме цей симптом дає зрозуміти, що диск зношений, навіть якщо його товщина ще не досягла мінімальних параметрів, вказаних виробником. Іноді товщина може бути нерівномірною або диск може деформуватися від нагрівання. У будь-якому випадку його треба замінити, але якщо ситуація є позаштатною — обов'язково встановіть її причини, щоб нові диски не вилетіли в ту ж трубу.

 


Отзывы

Оставьте свой отзыв


© Все права защищены. 2008-2020
Контакты | Реклама на сайте
При использовании материалов ссылка на Автомир Мариуполя обязательна. (Для интернет-изданий — гиперссылка).
????????? - ??????????? ????. ????????? ??????? Orphus