Главная Вопросы ГАИ
Новости Полезное
Авто-базар Закон
Новые авто Каталог предприятий
Автосалоны
Обучение ПДД Тест-драйв
RSS-новости RSS-вопросы ГАИ
   

Новости
Главная / Новости

[17-07-2022]

Що таке анкорні посилання та які взагалі вони бувають?



62d2b06bbbed3.png

Сьогодні ми поговоримо на тему посилань та дізнаємось про те, яка різниця між анкорними та безанкорними посиланнями та як правильно їх використовувати.

Що таке анкорні та безанкорні посилання посилання?

Розібратись із цим питанням варто насамперед тому, що ці знання потрібні в першу чергу для того, щоб зрозуміти як працює лінкбілдинг. За замовчуванням, всі посилання є анкорними. Саме так, немає окремої групи так званих безанкорних посилань, це ті самі анкорні посилання за своєю структурою, тільки для зручності їх розділили саме таким чином.

Будь-яке гіперпосилання складається із двох частин:

  • Текстової частини – анкору.
  • URL-адреса сторінки.

Якщо розглянути HTML-код, то виглядатимуть вони наступним чином:

< a href="https://rozkrutka.site/link-building/">використання зовнішніх посилань для розкрутки сайту< /a>

Ми бачимо, що перша частина – це статична URL-адреса сторінки, на яку веде посилання, а от друга, текстова, це і є анкор посилання. То чим різняться анкорні та безанкорні посилання?

Різняться вони цією текстовою частиною. Для анкорних посилань використовуються ключові слова або фрази, які описують матеріал сторінки, на яку вони ведуть. Для безанкорних посилань використовуються загальні фрази, такі як "тут", "за посиланням", "в статті", "сюди" тощо. Але по-суті, це все завжди будуть анкорні посилання. Тоді навіщо розділяти їх на окремі категорії та створювати плутанину? 

Тому, що використання різних типів посилань важливе для створення правильного профілю зовнішніх посилань. Використання виключно анкорних посилань може негативно вплинути на результати лінкбілдингу, оскільки пошукова система Google може розцінити це як спам. Але це не доведено ніким, тому тут можна лише здогадуватись як це робити правильно. Займаючись публікацію експертних матеріалів на ресурсі https://rozkrutka.site/, я можу рекомендувати наступний підхід.

  1. Анкорних посилань із зовнішніх ресурсів має бути: 80% якщо вони ведуть на статті або сторінки із товарами/ послугами. 70% брендових анкорів на головну сторінку, все інше – безанкорні посилання.
  2. Якщо ми говоримо про внутрішні посилання між сторінками сайту, тоді абсолютно не має різниці, які будуть посилання, але ми радимо використовувати близько 85-90% анкорних, але із різним входженням ключових слів. Використовуйте інші словоформи, синоніми тощо. Ваша задача за допомогою тексту дати пошуковій системі краще зрозуміти про що саме ваша сторінка.

Maksym Tokariev, SEO expert at Rozkrutka Site

 
 
 

Отзывы

Оставьте свой отзыв


© Все права защищены. 2008-2020
Контакты | Реклама на сайте
При использовании материалов ссылка на Автомир Мариуполя обязательна. (Для интернет-изданий — гиперссылка).
????????? - ??????????? ????. ????????? ??????? Orphus