[10-03-2020]Тест-драйв Renault Duster
У нашому розпорядженні для тест-драйву
виявилося кілька модифікацій Renault Duster.
Перший - автомобіль з інжекторним 16-
клапанним двигуном (робочий об'єм = 1,6 л), із
заявленою потужністю 105 к. с. Другий
автомобіль обладнаний дизельним двигуном з
турбокомпресором (робочий об'єм = 1,5 л), потужністю
85 к. с. Обидва автомобілі мають
передній привід. Про всіх модифікаціях Рено
Дастер
ви можете ознайомитися в розділі технічні
характеристики. (А також почитати відгуки власників)
Що можна очікувати від позашляховика,
розробники якого мали на меті - низьку ціну. Хоча,
не дивлячись на те, що в усьому світі Duster вважається
бюджетною моделлю, в Росії ціна на цей кросовер
далеко не бюджетна: 849-1087 неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян. І все ж за такі гроші
повноцінний позашляховик не придбати, а наскільки
повноцінним є Duster, ми спробуємо розібратися. Ціна на новий Рено Дастер можна
дізнатися у офіційного представника.
Ергономіка
Гонитва виробника за
невисокою вартістю, привела до того, що в машині явно
відчувається дух мінімалізму - салон з
невеликими (по більшій частині косметичними) змінами
"перекочував" з Renault Logan. Оформлення салону з
твердого пластика, незручно розташовані регулятори
кліматичної установки, клавіші управління склопідйомниками
під магнітолою, джойстики дзеркал
-
під паркувальним ричагом . Якщо
ви замовите додаткову опцію - задніх склопідйомників,
то кнопки управління ними будуть знаходиться
на підлозі біля заднього ряду сидінь Wink .
У салоні досить просторо, і особливо це
відчуваєш, опинившись на задніх сидіннях. Складно
навіть повірити, що внаслідок
збільшення колісної бази в порівнянні з Logan
всього на чотири сантиметри, вдалося досягти такого
простору. Навіть якщо попереду буде сидіти високий
чоловік і далеко назад відсуне своє сидіння, то задній
пасажир не упреться колінами в спинку. Втім, місця
також багато і над головою.
У процесі тест-драйву був виявлений такий
недолік: регулювання керма по вильоту бракує для більш
зручної посадки водія. Але при цьому праву руку можна
зручно влаштувати на підлокітник, якого немає у задніх
пасажирів.
Збільшений обсяг салону не вплинув на розмір
багажника, який збільшується, якщо скласти спинки
задніх сидінь. Коли ми спробували це зробити,
виявилося - при складанні спинок, рівного
майданчика не виходить.
Двигун
1,5-літровий двигун, який, у порівнянні з
аналогічним двигуном Logan, отримав дві додаткові
кінські сили, внаслідок
модернізованого блоку управління, показав
порівняно низьку прийомистість. І не
дивно - кінських сил збільшилося
всього на дві, а маса Duster на 200 кг більше маси Logan,
і це в сукупності з високим кузовом, який має не
найкращу аеродинаміку автомобіля.
Після бензинового двигуна, турбодизель здався
більш жвавим, але думка ця було помилковою. На
дизельному Duster можна легко рушати з другої
передачі і це трохи зручніше, ніж
включати першу передачу, в яку без вправності можна не
попасти (включається нечітко). Починаємо
розганятися - приблизно до 2000 об / хв,
поки в роботу не включиться турбокомпресор,
потужність двигуна не відчувається. Турбіна значно
прискорює розгін Дастера, але після 4500 об /
хв -
знову "провал". Але тут можна зробити
застереження, не кожен водій розганяє двигун до 4500
об / хв, тим більше дизельний, малооборотистий.
Шумоізоляція моторного відсіку непогана. Шум
двигуна відчувається чітко тільки після подолання
планки 2500 об / хв. До цього чути тільки шум від
повітря, який стикається з неідеальною аеродинамікою автомобіля
.
Підвіска
Підвіска Renault Duster під час тест-
драйву показала себе тільки з позитивного боку.
Завдяки енергоємній підвісці,
нерівності дороги залишаються непоміченими. Всі
елементи підвіски Duster виконують свої функції на
відмінно - без шуму і сторонніх звуків,
що не кожен позашляховик може похвалитися, комфорт в
подорожах на будь-які відстані забезпечений.
Кермове управління
Вся лінійка Renault Duster обладнана
рейковим кермовим управлінням з
гідропідсилювачем, не дивлячись на який, кермо
обертається з помітним зусиллям і робить понад три
повних обертів.
Керованість
Трохи тугувате кермо не
сильно впливає на загальне враження про керованість,
яка знаходиться на досить високому рівні. Чи не погіршує
керованість і високий кліренс (дорожній просвіт).
Під час тест-драйву,при різьких поворотах
та перестроюваннях не було великого крену автомобіля.
Витрати палива
На автомобілях під час тест- драйву нами була
виміряна витрата палива. Бензиновий Duster при
заявленій витраті в змішаному
циклі (місто + заміські дороги) руху 7,6 л / 100 км,
витратив трохи понад 8 л.
Дизель виявився куди більш економічним і видав витрату
близько 6 л / 100 км, при заявлених 5,3 л.
За невеликий проміжок часу тест-драйву
нами були виявлені:
Позитивні моменти:
-просторий салон і багажник;
-економічна витрата палива;
-гарна шумоізоляція моторного відсіку;
-відмінна керованість;
-м'яка, енергомістка підвіска.
Негативні моменти
:
-нечітке включення деяких передач;
-низька прийомистість (тяга) двигуна;
-низькі показники аеродинаміки (по відчуттях);
-сильно обмежене регулювання
керма,туге кермо
|
Отзывы
Оставьте свой отзыв