Главная Вопросы ГАИ
Новости Полезное
Авто-базар Закон
Новые авто Каталог предприятий
Автосалоны
Обучение ПДД Тест-драйв
RSS-новости RSS-вопросы ГАИ
   

Новости
Главная / Новости

[10-03-2020]

Тест-драйв Renault Duster



У нашому розпорядженні для тест-драйву виявилося кілька модифікацій Renault Duster. Перший - автомобіль з інжекторним 16- клапанним двигуном (робочий об'єм = 1,6 л), із заявленою потужністю 105 к. с. Другий автомобіль обладнаний дизельним двигуном з турбокомпресором (робочий об'єм = 1,5 л), потужністю 85 к. с. Обидва автомобілі мають передній привід. Про всіх модифікаціях Рено  Дастер  ви можете ознайомитися в розділі технічні характеристики. (А також почитати відгуки власників)

Що можна очікувати від позашляховика, розробники якого мали на меті -  низьку ціну. Хоча, не дивлячись на те, що в усьому світі Duster вважається бюджетною моделлю, в Росії ціна на цей кросовер далеко не бюджетна: 849-1087 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. І все ж за такі гроші повноцінний позашляховик не придбати, а наскільки повноцінним є Duster, ми спробуємо розібратися. Ціна на новий Рено Дастер  можна дізнатися у  офіційного представника.

Ергономіка

Гонитва  виробника за невисокою вартістю, привела до того, що в машині явно відчувається дух мінімалізму - салон з невеликими (по більшій частині косметичними) змінами "перекочував" з Renault Logan. Оформлення салону з твердого пластика, незручно розташовані регулятори кліматичної установки, клавіші управління склопідйомниками  під магнітолою, джойстики дзеркал  -  під паркувальним ричагом  . Якщо ви замовите додаткову опцію  - задніх склопідйомників,  то кнопки управління ними будуть знаходиться на підлозі біля заднього ряду сидінь Wink .

У салоні досить просторо, і особливо це відчуваєш, опинившись на задніх сидіннях. Складно навіть повірити, що внаслідок  збільшення колісної бази в порівнянні з Logan всього на чотири сантиметри, вдалося досягти такого простору. Навіть якщо попереду буде сидіти високий чоловік і далеко назад відсуне своє сидіння, то задній пасажир не упреться  колінами в спинку. Втім, місця також багато і над головою.

У процесі тест-драйву був виявлений такий недолік: регулювання керма по вильоту бракує для більш зручної посадки водія. Але при цьому праву руку можна зручно влаштувати на підлокітник, якого немає у задніх пасажирів.
Збільшений обсяг салону не вплинув на розмір багажника, який збільшується, якщо скласти спинки задніх сидінь. Коли ми спробували це зробити, виявилося - при  складанні спинок, рівного майданчика не виходить.

Двигун
1,5-літровий двигун, який, у порівнянні з аналогічним двигуном Logan, отримав дві додаткові кінські сили, внаслідок  модернізованого блоку управління, показав порівняно низьку прийомистість. І не дивно - кінських сил збільшилося всього на дві, а маса Duster на 200 кг більше маси Logan, і це в сукупності з високим кузовом, який має не найкращу аеродинаміку автомобіля.


Після бензинового двигуна, турбодизель здався більш жвавим, але думка ця було помилковою. На дизельному Duster можна легко рушати з другої передачі і це трохи зручніше, ніж включати першу передачу, в яку без вправності можна не попасти (включається нечітко). Починаємо розганятися - приблизно до 2000 об / хв, поки в роботу не включиться турбокомпресор, потужність двигуна не відчувається. Турбіна значно прискорює розгін Дастера, але після 4500 об / хв -  знову "провал". Але тут можна зробити застереження, не кожен водій розганяє двигун до 4500 об / хв, тим більше дизельний,  малооборотистий.

Шумоізоляція моторного відсіку непогана. Шум двигуна відчувається  чітко тільки після подолання планки 2500 об / хв. До цього чути тільки шум від повітря, який стикається з неідеальною аеродинамікою автомобіля .

Підвіска

Підвіска Renault Duster під час тест- драйву показала себе тільки з позитивного боку. Завдяки  енергоємній підвісці, нерівності дороги залишаються непоміченими. Всі елементи підвіски Duster виконують свої функції на відмінно - без шуму і сторонніх звуків, що не кожен позашляховик може похвалитися, комфорт в подорожах на будь-які відстані забезпечений.

Кермове управління

Вся лінійка Renault Duster обладнана рейковим кермовим  управлінням з гідропідсилювачем, не дивлячись на який, кермо обертається з помітним зусиллям і робить  понад три  повних обертів.

Керованість
Трохи  тугувате кермо не сильно впливає на загальне враження про керованість, яка знаходиться на досить високому рівні. Чи не погіршує керованість і високий кліренс (дорожній просвіт). Під час тест-драйву,при різьких поворотах та перестроюваннях  не було великого крену автомобіля.  

Витрати палива

На  автомобілях під час тест- драйву нами була виміряна  витрата палива. Бензиновий Duster при  заявленій витраті в змішаному циклі (місто + заміські дороги) руху 7,6 л / 100 км, витратив трохи понад 8 л. Дизель виявився куди більш економічним і видав витрату близько 6 л / 100 км, при заявлених 5,3 л.

За невеликий проміжок часу тест-драйву нами були виявлені:
Позитивні моменти:


-просторий салон і багажник;
-економічна витрата палива;
-гарна шумоізоляція моторного відсіку;
-відмінна керованість;
-м'яка, енергомістка  підвіска.

Негативні моменти :

-нечітке включення деяких передач;
-низька прийомистість (тяга) двигуна;
 
-низькі показники аеродинаміки (по відчуттях);
-сильно обмежене регулювання  керма,туге кермо

 

 


Отзывы

Оставьте свой отзыв

Ваше имя
Сообщение
 Рекламный блок


© Все права защищены. 2008-2019
Контакты | Реклама на сайте
При использовании материалов ссылка на Автомир Мариуполя обязательна. (Для интернет-изданий — гиперссылка).
АвтоПоиск - подержанные авто. Автобазар Система Orphus