|
Новости
[06-09-2018]
Сучасні автомобільні опалювачі і турбокомпресори
Кожен сучасний автомобіль обладнаний пристроєм для опалення салону машини в холодну пору року. Автомобільні опалювачі встановлюються на різні види транспортних засобів. В даний час існує декілька типів опалювальних приладів для автомобілів: • Нагрівачі, які нагнітають тепле повітря всередину салону машини. Працюють за принципом звичайного фена. • Нагрівачі, які обігрівають робочі елементи машини для її швидшого запуску в холодну пору року. • Багатофункціональні пристрої, які дозволяють одночасно обігрівати мотор, різні деталі машини і салон. Автомобільні опалювачі можуть використовувати різні джерела живлення: • Електричну енергію; • Газ; • Дизельне паливо; • Бензин. Якщо обігрівач виходить з ладу салон автомобіля не зможе опалюватися, тому необхідно буде відремонтувати його або замінити новим пристроєм. В інтернет-магазині «Майстер Сервіс» ви знайдете великий вибір автомобільних опалювачів (https://ua.starter.ms/otopiteli) для різних марок машин по самим прийнятним цінам. Також важливим агрегатом в автомобілі є турбіна, яка призначена для збільшення потужності двигуна. Так як даний пристрій працює на енергії відпрацьованих газів, він дозволяє в кілька разів знизити витрату палива. Турбокомпресор - це руховий агрегат, який працює в умовах максимальних температурних перепадів, які сягають 1000ºС і великих фізичних навантажень. Це обумовлено великою частотою обертання лопатей ротора, що досягає 300 000 оборотів в хвилину. Тому навіть при несуттєвих відхиленнях в роботі різних систем двигуна або їх поломки робота турбіни буде порушена, що може привести до скорочення терміну служби агрегату, а також його повного виходу з ладу. В цьому випадку доведеться шукати автосервіси, які зможуть запропонувати якісні турбіни. Саме тому турбокомпресор є своєрідним індикатором технічного стану автомобільного двигуна. Причини поломки турбіни · Попадання усередину турбіни сторонніх елементів; · Недостатня кількість масла в системі; · Неякісне або брудне масло; · Перевищення рівня встановленої виробником частоти обертання ротора; · Екстремальні умови експлуатації турбокомпресора; · Природні причини зношування підшипників; · Забруднення фільтрів; · Несправності муфти; · Пошкодження металевих елементів колеса турбіни; · Знос або несправність масляного насоса; · Вихід з ладу клапана редуктора. Також існують і інші несправності, які можуть стати причиною виходу з ладу турбіни. Якщо фахівці після діагностики та технічного огляду поставили агрегату невтішний діагноз, доведеться міняти його на новий. Отзывы Оставьте свой отзыв |
|
© Все права защищены. 2008-2020 Контакты | Реклама на сайте |
|
|
|||