Главная Вопросы ГАИ
Новости Полезное
Авто-базар Закон
Новые авто Каталог предприятий
Автосалоны
Обучение ПДД Тест-драйв
RSS-новости RSS-вопросы ГАИ
   

Новости
Главная / Новости

[10-03-2018]

Переваги маркетплейсів в сфері продаж запчастин



Не є тайною, що протягом останнього десятиліття більшу частину покупок ми стали здійснювати через Інтернет. При цьому з кожним роком розвиток бізнесу з продажу товарів через всесвітню павутину постійно збільшується, впроваджуються нові сервіси та послуги. Купувати через Інтернет стало набагато зручніше і простіше. У зв'язку з цим істотно довелося перебудуватися і бізнесу, на увазі нових правил його ведення.

На ринку інтернет-продаж вже встигли сформуватися цілі тренди і концепти з ведення цих самих продаж. Вони стали таким же мистецтвом, як і оффлайн продажі.

Роль маркетплейсів в ланцюжку продаж

З плином часу основною ланкою між покупцями і продавцями стали ставати маркетплейси. Перевага їх досить очевидна в першу чергу для покупця: тут торгує не один продавець з фіксованими цінами, а безліч компаній, конкуруючим інструментом яких є ціна товарів. Розробники ж самого маркетплейса приділяють набагато більше часу зручності вибору товару, а покупцеві лише залишається вибрати те, що йому потрібно за оптимальною ціною з готового списку.

Найчастіше ключовим моментом у виборі товару є рейтинг продавця, адже система оцінювання якості роботи впроваджена практично на кожному маркетплейсі.

Що дає маркетплейс продавцям

Крім зручності для покупців, маркетплейси або торгові майданчики мають ряд переваг і для компаній. В першу чергу це:

  1. Економія на розробці власного продукту.
  2. Немає необхідності постійно займатися розвитком власного продукту.
  3. Зручна інтеграція власних товарів.
  4. Невелика абонплата в місяць або відсутність оної.
  5. Величезна економія особистого часу.

Дані переваги дозволяють продавцям цілком і повністю зосередитися над підвищенням якості обслуговування клієнтів, завоювання їх довіри.

Маркетплейси для продаж автомобільних запчастин

Специфіка ринку запчастин також передбачає всерйоз розглянути варіант їх продажу через маркетплейси. На торговому майданчику https://avtopro.ua протягом багатьох років розробляли функціонал, що суттєво спрощує процес продажу автозапчастин.

Дана сфера вимагає від продавця не тільки наявності прайса, а й:

  • базу кросів;
  • зрозумілі каталоги запчастин;
  • чітку структуру і класифікацію товарів.

У разі ж торгівлі з avto.pro потрібно лише зареєструватися, пройти верифікацію, розмістити свій прайс з актуальними товарами і цінами. У разі потреби допомогти в роботі з даними маркетплейсом допоможе персональний менеджер.

Де вигідніше продавати запчастини

Ринок автомобільних запчастин є ще і вкрай конкурентним, тому заявити про себе нова компанія в Інтернеті має вкрай низькі шанси. Даний процес вимагає істотних вкладень, тоді як вже сформований маркетплейс має власну аудиторію. В результаті залишиться лише стати його частиною і отримати першого клієнта можна в найкоротші терміни.

Автомир Донбасса
Читайте также:

Украинские заводы не умеют выпускать прочный бетон, нужный для бетонных дорог - "Укравтодор"
Полиция неофициально производит перепись водителей «евроблях»
Кабмин уточнил требования к вывескам автозаправок
Автомобили Mercedes научили проецировать изображения на дорогу


Отзывы

Оставьте свой отзыв

Ваше имя
Сообщение
 Рекламный блок


© Все права защищены. 2008-2009
Контакты | Реклама на сайте
При использовании материалов ссылка на Автомир Мариуполя обязательна. (Для интернет-изданий — гиперссылка).
АвтоПоиск - подержанные авто. Автобазар МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов Система Orphus