Главная Вопросы ГАИ
Новости Полезное
Авто-базар Закон
Новые авто Каталог предприятий
Автосалоны
Обучение ПДД Тест-драйв
RSS-новости RSS-вопросы ГАИ
   

Вопрос-ответ


Можно ли пересдать практическое вождение в другом МРЭО?


Спрашивает Дмитрий
Вопрос #6535

Здравствуйте!После окончания автошколы я сдавал экзамены в МРЭО по месту временного проживания.Экзамен ПДД я сдал,вождение нет.Хочу сдавать экзамен по вождению в своем городе по месту постоянной регистрации.Где и каким образом отражается информация о сданном мной экзамене ПДД и какой документ подтверждающий сдачу экзамена мне нужно потребовать в МРЭО для предоставления по месту постоянной регистрации?

г.Донецк



Отвечает

27.12.13

Здравствуйте, Дмитрий!

Водитель имеет право выбрать МРЭО в котором  будет сдавать экзамены после окончания автошколы. Но, сдать он должен практический и теоретический экзамен в пределах одного МРЭО.  Поэтому,  Вам либо необходимо сдать практическое вождение там где Вы сдали теоретический экзамен. Либо, забрать документы, свидетельствующие об окончании автошколы, и сдать заново два экзамена в другом МРЭО.

Такой ответ мы получили в МРЭО.

ІНСТРУКЦІЯ
про порядок приймання іспитів для отримання
права керування транспортними засобами
та видачі посвідчень водія

  2.16. Іспити проводяться в такій послідовності: спочатку -
іспит зі знань Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ), потім -
іспит (іспити) з навичок керування транспортними засобами
відповідних категорій.
Іспит з навичок керування транспортними засобами приймається
на транспортному засобі Центру, закладів або підприємств і
організацій, який повинен бути обладнаний додатковими педалями
зчеплення (крім транспортних засобів з автоматичною коробкою
передач) і гальмування, дзеркалом заднього виду для екзаменатора.
Якщо особа проходила підготовку, перепідготовку або
підвищення кваліфікації водія в закладі на транспортному засобі з
автоматичною коробкою передач, то складання іспиту з керування
транспортими засобами дозволяється на транспортному засобі з
автоматичною коробкою передач.

2.17. Іспити із знань Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п )
приймаються за екзаменаційними білетами, які затверджуються
Державтоінспекцією МВС (далі - екзаменаційні білети), за допомогою
комп'ютерної техніки, а в разі неможливості її застосування -
шляхом письмової відповіді на питання екзаменаційних білетів.
Питання екзаменаційних білетів охоплюють основні положення
законодавства про дорожній рух, усі розділи Правил дорожнього руху
( 1306-2001-п ), інших правил, нормативів і стандартів, що
регламентують безпеку дорожнього руху. Кожний екзаменаційний білет
містить 20 питань, які мають порядкові номери від 1 до 20. На
кожне питання пропонуються від 2 до 5 відповідей, з яких
правильною і найбільш повною є одна.
Для виключення випадків запам'ятовування екзаменаційних
білетів у Центрі використовуються не менше двох варіантів
білетів.
Іспити приймаються одночасно від кількох осіб, число яких
залежить від площі і обладнання приміщення.
Після роз'яснення екзаменатором порядку роботи на
комп'ютерній техніці та правил складання іспиту починається відлік
часу.
Особам, що екзаменуються, пропонується за 20 хвилин
відповісти на 20 питань.
Позитивна оцінка "склав" ставиться, якщо екзаменований
кандидат у водії відповів на всі екзаменаційні питання за
відведений на це час та допустив не більше двох неправильних
відповідей.
Особам, які у відведений час не відповіли на всі питання або
допустили більше двох помилок, виставляється оцінка "не склав".
Результати відповідей фіксуються за допомогою комп'ютерної
техніки або в екзаменаційній картці для проведення усного
теоретичного іспиту (додаток 4).
Результат теоретичного іспиту проставляється екзаменатором в
екзаменаціному листі та завіряється підписами двох членів
екзаменаційної комісії.
{ Пункт 2.17 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом
Міністерства внутрішніх справ N 670 ( z1122-11 ) від 19.09.2011 }

2.18. Приймання практичного іспиту з керування транспортними
засобами проводиться на транспортному засобі тієї категорії, право
на керування яким отримує особа, що екзаменується.
Під час проведення іспиту перевіряється вміння особи керувати
транспортним засобом.
Для визначення підготовленості особи до керування
транспортним засобом враховується виконання нею таких дій:
підготовка до початку руху, увага відносно інших транспортних
засобів;
своєчасність вмикання попереджувальних сигналів;
початок руху;
користування дзеркалом заднього виду;
розгін і переключання передач з нижчих на вищі і з вищих на
нижчі, рух по прямій;
зупинка транспортного засобу на підйомі, а потім відновлення
руху (при цьому транспортний засіб повинен плавно рушити з місця і
може відкотитися назад не більше ніж на 20 см, а двигун повинен
працювати);
розворот при обмеженій ширині проїжджої частини і рух заднім
ходом (для цього виїхати на ділянку дороги обмежених розмірів,
розвернутися при одноразовому включенні передачі заднього ходу; на
проїжджій частині зупинити транспортний засіб у місці, де є заїзд
у двір з правого боку; увімкнути задню передачу і заїхати у двір
без використання передньої передачі; після зупинки автомобіль
повинен стояти так, щоб його зовнішні контури не виступали на
проїжджу частину);
гальмування і зупинка транспортного засобу при різних
швидкостях, включаючи екстрену зупинку, якщо дозволяють дорожня
ситуація і умови руху;
вибір дистанції і інтервалів між транспортними засобами;
маневрування на дорозі, що має дві і більше смуги для руху в
одному напрямку;
об'їзд транспортних засобів, які стоять, у тому числі
загального користування, та інших перешкод;
перестроювання з однієї смуги руху на іншу;
належна реакція на сигнали, що подаються іншими учасниками
дорожнього руху;
оцінка дорожніх обставин при під'їзді до регульованого
перехрестя,
подання, за потреби, попереджувальних сигналів;
зупинка перед перехрестям;
дотримування сигналів світлофора або регулювальника;
плавність зрушення з місця після зупинки;
оцінка дорожніх обставин при наближенні до нерегульованого
перехрестя, урахування вимог знаків, розмітки, сигналів інших
учасників руху;
додержання права проїзду транспортних засобів, які мають
перевагу в русі;
під'їзд до перехрестя і проїзд пішохідного переходу;
виконання випередження та обгону;
виконання зупинки транспортного засобу.
Приймання практичного іспиту проводиться у два етапи: перша
частина іспиту - на майданчику для навчання з початкового
керування, друга - в умовах дорожнього руху.
У Центрі повинно бути розроблено декілька маршрутів для
перевірки навичок керування транспортними засобами.
Довжину маршруту рекомендується вибирати від 1 до 2 км з
урахуванням наявності елементів, що дадуть можливість перевірити
навички керування транспортним засобом.
Маршрути оформляються у вигляді карти (схеми маршруту)
розміром 210 х 294 мм (формат А4), кожному дається порядковий
номер. Перед початком іспиту екзаменатор ознайомлює осіб, що
екзаменуються, з картою маршруту, за яким буде проводитися іспит.
Тривалість іспиту повинна бути достатньою для визначення
вміння особи керувати транспортним засобом відповідної категорії
безпечно для інших учасників дорожнього руху, але час іспиту не
повинен перевищувати 15 хвилин.
Контроль за виконанням вправ першого етапу іспитів
екзаменатор здійснює візуально, таким чином, щоб за потреби він
міг втрутитися в хід іспиту.
Під час другого етапу іспитів екзаменатор перебуває у
транспортному засобі поруч з особами, що екзаменуються, контролює
правильність виконання вправ, фіксує помилки, у разі виникнення
аварійної ситуації втручається в керування транспортним засобом.
Для одержання позитивної оцінки особи, що екзаменуються, не
повинні допустити більше трьох помилок або двох однакових.
Відмова осіб, що екзаменуються, виконати яку-небудь вправу
іспиту або створення ними аварійної ситуації означає, що іспит
вони не склали.
Інформація про допущені помилки фіксується екзаменатором на
зворотному боці екзаменаційного листа.
Результат практичного іспиту записується в екзаменаційний
лист екзаменатором кульковою ручкою та підписується особисто.
Перевірка навичок керування на мопеді або мотоциклі
проводиться на спеціальному майданчику з нанесеними габаритними
елементами ("вісімка", "коридор", "коло", "дошка", "змійка").
Особи, що екзаменуються, повинні вміти виконувати такі маневри:
рух по прямій з переключенням передач з нижчих на вищі і з
вищих на нижчі;
керування мопедом, мотоциклом на мінімальній швидкості
(5 км/год.), не знімаючи ніг з підніжки;
виконання поворотів і розворотів малого радіуса ("габаритне
коло", "змійка", "вісімка").
Іспити припиняються, якщо особи не виконали "коло", або
"змійку", або "вісімку".
Двома помилками для оцінки "не склав" додатково вважається,
якщо:
під час виконання "кола", "змійки" або "вісімки" особи
торкалися дорожнього покриття якою-небудь частиною тіла;
при зупинці в той час, коли працював двигун, особи не змогли
вимкнути передачу.

2.19. Якщо особа під час теоретичного іспиту не підтвердила
знання Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ), посвідчення водія
(у разі наявності) у неї вилучається.
Особи, які не склали іспит зі знань Правил дорожнього руху
( 1306-2001-п ), до іспиту з навичок керування транспортними
засобами не допускаються.
Позитивна оцінка, одержана після складання іспиту зі знань
Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ), вважається дійсною
протягом трьох місяців. Після закінчення цього терміну іспит зі
знань Правил дорожнього руху призначається повторно.
У разі нескладання іспитів повторні теоретичні і практичні
іспити призначаються не раніше ніж через 5 календарних днів.
Якщо особи, що отримують посвідчення водія вперше, не склали
іспит із навичок керування транспортними засобами втретє, вони
допускаються до наступного іспиту після проходження повного курсу
підготовки керування відповідним транспортним засобом у закладі,
що підтверджується довідкою про повторний курс підготовки
керування транспортним засобом.

2.20. Результати складання іспитів із знань Правил дорожнього
руху ( 1306-2001-п ) і навичок керування транспортними засобами
проставляються в екзаменаційному листі та завіряються підписами
членів екзаменаційних комісій. У кінці кожного робочого дня
роздруковується протокол екзаменаційної комісії Центру (додаток
5). Протокол підписується всіма членами комісії та затверджується
підписом голови екзаменаційної комісії.
У разі незадовільного складання іспитів у Центрі (іспити не
склали 2/3 осіб) особами, які проходили підготовку
(перепідготовку) в закладі у складі однієї навчальної групи
(далі - навчальна група), у триденний термін керівнику закладу
направляється повідомлення (додаток 6) для подальшого реагування
щодо підвищення якості підготовки, перепідготовки і підвищення
кваліфікації водіїв транспортних засобів.
У разі встановлення таких фактів за поданням начальника
Центру за місцезнаходженням закладу проводиться переатестація
спеціаліста.
Аналіз успішності складання іспитів особами кожної навчальної
групи закладу в Центрі оформляється довідкою успішності складання
іспитів у Центрі слухачами навчальних груп з підготовки та
перепідготовки водіїв (додаток 7), яка зберігається в Центрі у
наглядовій справі закладу.

2.21. Особам, які склали іспити зі знань Правил дорожнього
руху ( 1306-2001-п ) і навичок керування транспортними засобами в
Центрі, оформляються посвідчення водія відповідних категорій.
Інформація про видані посвідчення водія вноситься до
екзаменаційних листів та карток водія, завіряється печаткою Центру
та підписами посадових осіб.

Вернуться в раздел

Отзывы

Оставьте свой отзыв

 

Задайте Ваш вопрос

 

Категории вопросов

Все вопросы:
Вопросы по ПДД
Водительское удостоверение, категории
Юридические вопросы
Оформление ТС
Правонарушения, штрафы
Технический осмотр
Мототранспорт
Страхование
Общие вопросы
Часто задаваемые вопросы
Переоборудование ТС

Поиск по разделу


© Все права защищены. 2008-2020
Контакты | Реклама на сайте
При использовании материалов ссылка на Автомир Мариуполя обязательна. (Для интернет-изданий — гиперссылка).
????????? - ??????????? ????. ????????? ??????? Orphus